niedziela, 24 czerwca 2012

LATOOO :D

Hejka :)
               Wiem , że dawno nic nie dodawałam, ponieważ nie miałam pomysłu na posta , a jak już coś wymyśliłam to nie miałam kiedy dodać. Już niedługo zaczynają się wakacje więc będę miała  więcej czasu dla siebie to postaram się dodawać jak najwięcej postów :)


Nareszcie zrobiło się ciepło !!! Uwielbiam taką pogodę :) 
Dziś byłam na zakupach i kupiłam sobie śliczną, letnią sukienkę :) 
Pokaże Wam kilka zdjęć, a przy okazji malutki outfit :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba :*




 Pandora <3 






 Uwielbiam robić sobie takiego koczka :) 
 


Piszcie w komentarzach co sądzicie :)



P.S 
Biorę udział w konkursie pt. ,, Mój wymarzony plac zabaw ". Nie mam talentu plastycznego, ale pokaże Wam moją pracę :) 


2 komentarze:

  1. zdjecia sa super !
    sukienka genialna, zakochalam sie w niej <3 super bedzie tez wygladac przewiazana paskiem w talii ;)
    bardzo mnie ciekawi jak zrobilas tego koczka ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nauczę cię kiedyś takiego koka robić :D jak chcesz oczywiście

      Usuń